Rebecca-jag orkar inte!

A först kan vi ju ta det om medryttare det kommer en på onsdag som ska prov rida och hon hade en kompis som med ville rida då så sa jag att det KANSKE fanns en C-ponny som hon kunde rida tänkte om amelia ville ha hjlälp med fanny då för hon rider ju inte så mycket på vintern så då sa jag att det bara fanns 1 häst (tussi då)
sen så sa jag att det kanske fanns islandshästar men sen så fick jag skriva att inte det heller gick sen så sa marie (hon som äger fanny då) att det hade varit bra så skrev jag att det gick igen sen gick det inte så skrev jag det igen sen när mamma och marie var ute och gick så sa marie att det var ju hon som var ägaren så fanny skulle ha medryttare och att vi skulle säga att hon kunde rida 1 gång i veckan och det ville ju inte amelia så det blev ett liv om de men om dom inte ska ha medryttare får faktiskt marie höra av sig t dom för det är fan lite pinsamt och elakt att säga så hela tiden.
men en av dom ska iaf kanske vara medryttare på tussi 2 dagar i veckan max då.
har typ inte tid med henne då jag kommer hem´vid typ 5 sen så måste jag chilla ner lite käka och sen är kanske klockan 6 sen kanske jag är i stallet halv 7 oj jag blir liksom ändå sen för dom ska ju ha mat vid halv 6 eller 6.
så det hade varit (Y) toppen.
just nu har jag dragit fram min säng till datorn fett mysigt att ligga här och lyssna på musik som en jävla mupp jävel.
sen så filmade jag tussi idag men nej det går inte att ladda upp asså vad gör jag med mina datorer? dom går ALLTID sönder när just jag har dom :(
aa nu ska jag sova imon tussi sen ingen mer ska göra något jävla test på onsdag -.-
aja vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu