Rebecca-så här ligger det till juste nu!

ja imon kommer det en som ska prov rida tussi då!
aa hon andra som prov red hade tydlligen ljugit ganska så bra om sig själv!
blir så sur på såna människor som skite i hästen hon hade ljugit om att hon typ vägde 50 men jag ringde ridläraren och frågade hur hon var och så för jag hörde massa skit om henne och så fort jag sa namnet sa som nej det är ingen bra idee hon fattar knappt att det är en levande varelse hon sitter på utan pressar dom för hårt och hon är nog för tung med för en ung häst vi bara men hon vägde bara 50 ridläraren typ nej hon väger över 65!
såg inte ut som det men det gjorde hon ju då om dom säger det.
men nog skrivet om henne.
imon kommer det en ny jag tror det kan bli bra för hon passar i längd och vikt och har ridit arab unghingst sen lät det bra när hon skrev om sig själv men jag kommer ringa någon som vet hur hon rider typ en ridlärare eller om hon har riditprivat någon gång för jag vill vara 100% säker på att det blir bra!
men vi får la se :)
ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu