Rebecca-funderar på att byta stall (igen)

Hej ja som rubriken säger så funderar vi på att flytta tussi för det är alltid samma gamla visa varje vinter min häst blir för smal maries och deras häst blir för fet asså deras häst har lättare att gå upp i vikt då men min häst och så var det med den andra med asså min blir för smal men det har äntligen marie börjat fatta då att tussi behöver mer så nu får dom på dagen med och det är ju bra men sen har det blivit så mycket tjabb och mask och mat vatten ja allt dom får ju inte vara inne en hel natt heller för då tyckte ju mari att det blev för dyrt med troven då om man hade inne en hel natt men vi får ju ha tussi inne men hon kan inte stå inne så länge själv så dom är ju ute på natten och det är inte det att dom inte kan vara det bara att det hade varit lättare om dom var inne en hel natt för då kunde tussi käkat hela natten och fanny kunde ätit det hon skulle ha.
Men saken är den att det är ju ändå bra att ha tussi där hon är nu men det är så mycket olika åsikter men jaja får se men om jag flyttar tussi måste vi ju isf vänta på att dom skaffar en till häst eller säljer sin för det är ju taskigt annars.
men tror ändå vi blir kvar för mamma vill ju ändå att vi har där för att marie har börjat lyssna mer för innan var hon typ sådan att hon bryde sig inte om vad någon annan en hon själv sa men nu har hon börjat lyssna men vi får se ;).
vi var ju jätte nära att flytta jasmine förra året.
men jaja nog om det.
Idag red jag lite på tussi och fixade sen så körde jag bil :D
bäst på att köra bil är jag ;)
Just nu så lyssnar jag på musik har suttit här ett tag nu sp vill göra ngt ska snart dra och hämta ett badkar till hästarna.
asså seriöst hur kan man sitta inne hela dagar?
jag få panik jag vill liksom komma ut och göra någon :o
igår tog jag lite blder på mig själv då men kan ju ladda upp dom då detta inte BARA är en häst blogg eller haha det låter fel det är en häst blogg men vi kan ju ladda upp lite annat med ;)
oj förlåt nu skrev jag sådär mycket iegn som jag inte ska ;) hihih¨
men iaf lite bilder nu då.
nej det blir inte i detta inlägger det LAGGAR SOM VANLIGT JÄVLA FITT DATOR BGDSHAGbdhsgakdhlkjashdlksjaklsdjlkajsdlkjlaskjflkksfjsdlkflkdskjfölcskfjajlLJjlkadjlajd fan vad sur jag bel nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu